Červen 2016

Jaká témata přináší nové číslo časopisu ProfiHR?

  • Talent management je trochu v chaosu. ) Zatímco ještě nedávno se dalo hovořit o obecných trendech či očekáváních, dnes je situace úplně jiná. Čeho všeho se na poli talent managementu v roce 2016 můžeme nadít?
  • L´Oréal pracuje s místními talenty. Ještě před dvěma lety byla ve vedení české pobočky nadnárodní společnosti L´Oréal více než polovina cizinců. Nyní jsou ve vrcholovém vedení dva. Cílem je podle slov šéfa HR Andrewa Krenka „poslat expaty domů“ a získávat a rozvíjet lokální talenty.
  • Snídaně s časopisem ProfiHR na téma firemního vzdělávání přinesla zajímavá lektorská vystoupení a živou diskusi. Lektory byli Roman Chudoba z team.cz, Tomáš Langer, ředitel portálu Edumenu.cz a viceprezident Asociace institucí vzdělávání dospělých, a Lukáš Paleček, specialista na online vzdělávání. Každý z nich pojal téma z jiného úhlu.
  • Na HR je dnes vyvíjen obrovský tlak , říká Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka Manpower Česká a Slovenská republika, v našem rozhovoru. Tématem je nejen akutní nedostatek pracovníků a budoucnost práce, ale třeba také to, co mohou firmám nabídnout agentury práce nebo jak je důležitá přítomnost žen ve vedení.
  • Je diverzita jen „módní záležitost““, nebo ji firmy vnímají jako něco, co je opravdu důležité? Zeptali jsme se vedoucích pracovníků HR několika velkých firem působících na českém trhu.
  • Průběžné řízení výkonnosti zaměstnanců. Proč klasický přístup k řízení výkonnosti selhává? Je nový trend průběžného řízení výkonnosti tou správnou cestou? A jaké faktory brát v úvahu při výběru vhodného řešení pro řízení výkonnosti?
  • Work-life integration. Sotva jsme se stihli sžít s termínem „work-life balance“, už je tady další. Proč se oba tyto pojmy vůbec dostaly do našeho slovníku? A je opravdu třeba pro úspěch v práci obětovat vše ostatní?
  • Jak se v práci (i jinde) přestat stresovat? Renomovaný konzultant Jan Urban, hovoří o své nové knize.
  • Mají firemní hodnoty smysl? Pro úspěšné firmy je typické, že mají nastavené hodnoty jako nejhlubší úroveň firemní kultury. Fungují ale hodnoty v praxi? A co se musí stát, aby lidé ve firmě hodnotami opravdu žili?
Číst dál...
Back to top

Týdenní dvoustránkový informační newsletter, který je určen všem registrovaným čtenářům zasílaný adresným mailem každý týden. Naleznete zde aktuální informace, komentáře, krátké analýzy a personální změny z oblasti pojišťovnictví, bankovnictví a kapitálových trhů. Registrujte se!