Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek, který má za sebou téměř dvacetileté zkušenosti ze světa digitálního marketingu.

Vladimír Rejlek založil agenturu Publicis Modem, která byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. Následně byl šéfem digitální komunikace v další mezinárodní agentuře WUNDERMAN. Pracoval pro lokální i globální klienty, jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, Komerční banka a další.

Na straně zadavatelů kampaní se pohybuje Vladimír Rejlek poslední tři roky, před svým příchodem do Edenredu řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style. Do Edenredu Vladimír nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby.

Edenred ČR pečuje o 700 000 každodenních uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57 000 partnerských provozoven.