Odborně o řízení lidských zdrojů

Novým generálním manažerem Imperial Brands pro střední a východní Evropu je Christian Münstermann

Christianmunstermann

Christian Münstermann byl jmenován novým generálním manažerem pro region střední a východní Evropy (CEE) společnosti Imperial Brands, která je jedním z největších světových producentů tabákových a nikotinových výrobků. Münstermann tak bude řídit 11 trhů Imperial Brands včetně České republiky.

Christian Münstermann má více než 20 let zkušeností z finančního a obchodního sektoru a marketingu, jež jsou klíčové pro naplnění základního strategického cíle společnosti, kterým je další rozvoj aktivit Imperial Brands v regionu CEE.  “Mám velkou radost z této nové výzvy. Region střední a východní Evropy je velmi dynamický a nabízí mnoho příležitostí. Plánujeme nadále rozšiřovat naše aktivity na všech trzích a hrát zásadní roli v podpoře globální strategie Imperial Brands,” uvedl Christian Münstermann.

Pro Imperial Brands začal Münstermann pracovat v roce 2012. V posledních letech zastával pozici generálního manažera pro globální bezcelní služby a export. Od roku 2021 měl také odpovědnost za maloobchodní aktivity společnosti v sektoru cestovního ruchu a řízení značky cigaretových papírků Rizla.

Před příchodem do Imperial Brands pracoval v manažerských pozicích ve společnostech z oblasti potravinářství, farmacie, úklidových služeb nebo výroby produktů osobní hygieny. Specializuje se zejména na lokální a mezinárodní key account management, rozvoj prodejních a obchodních aktivit, category management nebo obchodní marketing.