Nový TULIP přinese změny v evidenci docházky

Jsou firmy, které zatím vůbec nepoužívají moderní evidenci docházky v cloudu či za pomocí terminálů, a pak jsou takové, kterým už ani jejich současný systém nestačí. Nemění se jen legislativa, ale také standardy toho, co zaměstnanec a HR považují za pohodlný pracovní nástroj. TULIP díky deseti letům zkušeností na (nejen) českém a slovenském trhu „kopl do vrtule“ a připravuje úplně nový nástroj na evidenci docházky.

Každá zdravá firma potřebuje inovovat a zvyšovat zásah na trhu. V IT oboru je to naprostá nutnost. Nová konkurence nám roste každý den. Za léta, po která prodáváme docházkový systém, víme přesně, která část zákazníků nám doposud unikala a chceme ji ve svém portfoliu,“ říká Viktor Mečiar, ředitel společnosti TULIP Solutions.

Viktor Meciar Tulip 1
Viktor Mečiar, ředitel společnosti TULIP Solutions

Řešením je nový nástroj pod hlavičkou TULIP, postavený na zcela nové technologii, zaměřující se právě na tento segment. Který to je? „Jde o malé firmy s jednotkami zaměstnanců a neziskový sektor. Poptávky od nich dostáváme už dlouho, teď konečně jim budeme schopni nabídnout jednoduchý a self-editovatelný nástroj na evidenci docházky.“

Tyto společnosti mají zaměstnance často v terénu, proto se TULIP při budovaní nového nástroje zaměřil primárně na responzivitu, díky níž bude použitelnost na mobilech ještě jednodušší. „Samozřejmě, produkt bude postupně dostupný i pro naše stávající klienty, což jsou obvykle kancelářské firmy z oblasti IT či financí s jednoduchým i směnným režimem, ale i obchodní řetězce,“ uzavírá Viktor Mečiar.

Nový produkt se naplno představí již brzy na www.tulipize.cz