Jsou firmy, které zatím vůbec nepoužívají moderní evidenci docházky v cloudu či za pomocí terminálů, a pak jsou takové, kterým už ani jejich současný systém nestačí. Nemění se jen legislativa, ale také standardy toho, co zaměstnanec a HR považují za pohodlný pracovní nástroj. TULIP díky deseti letům zkušeností na (nejen) českém a slovenském trhu „kopl do vrtule“ a připravuje úplně nový nástroj na evidenci docházky.
„Každá zdravá firma potřebuje inovovat a zvyšovat zásah na trhu. V IT oboru je to naprostá nutnost. Nová konkurence nám roste každý den. Za léta, po která prodáváme docházkový systém, víme přesně, která část zákazníků nám doposud unikala a chceme ji ve svém portfoliu,“ říká Viktor Mečiar, ředitel společnosti TULIP Solutions.

Řešením je nový nástroj pod hlavičkou TULIP, postavený na zcela nové technologii, zaměřující se právě na tento segment. Který to je? „Jde o malé firmy s jednotkami zaměstnanců a neziskový sektor. Poptávky od nich dostáváme už dlouho, teď konečně jim budeme schopni nabídnout jednoduchý a self-editovatelný nástroj na evidenci docházky.“
Tyto společnosti mají zaměstnance často v terénu, proto se TULIP při budovaní nového nástroje zaměřil primárně na responzivitu, díky níž bude použitelnost na mobilech ještě jednodušší. „Samozřejmě, produkt bude postupně dostupný i pro naše stávající klienty, což jsou obvykle kancelářské firmy z oblasti IT či financí s jednoduchým i směnným režimem, ale i obchodní řetězce,“ uzavírá Viktor Mečiar.
Nový produkt se naplno představí již brzy na www.tulipize.cz