Coca Cola má v Česku nového generálního ředitele

Od 1. února je jím Martin Binder, odborník na mezinárodní obchod a strategický management nadnárodních týmů. Zodpovědný bude jak za český, tak i slovenský trh.

Během své 11leté kariéry u společnosti The Coca-Cola Company působil Martin Binder na manažerských pozicích v řadě zemí Evropy. Má zkušenosti se strategickým řízením aktivit pro národní trhy ve Švýcarsku, Rakousku a Německu. Podílel se také na plánování strategické byznysové agendy pro země centrální Evropy. Mezi lety 2018 a 2020 již působil na českém a slovenském trhu v roli business & commercial strategy managera. Celkem osm let měl také na starosti partnerství se společností McDonald’s na trzích střední Evropy.

„Mým hlavním cílem je růst našich klíčových značek na českém a slovenském trhu a také hledání možností expanze do nových kategorií. Myslím, že oba trhy mají v tomto ohledu obrovský potenciál, a chtěl bych zajistit, aby spotřebitelé měli naše produkty vždy na dosah ruky. Rád bych také posunul spolupráci s naším silným partnerem, společností Coca-Cola HBC, na další úroveň,“ říká Martin Binder.

Před nástupem do společnosti Coca-Cola pracoval Martin Binder více než osm let jako podnikatel a vybudoval IDEAL Live Marketing, nejoceňovanější livemarketingovou agenturu v Rakousku, ve které se věnoval především B2B akcím a projektům.