Odborně o řízení lidských zdrojů

Nové vedení marketingu i právního oddělení v Providentu

Vladimíra Vagenknecht Head Of Marketing Provident Financial

Pozice Head of Marketing v Provident Financial se od března ujala Vladimíra Vagenknecht, která stojí, mimo jiné, za představením nové komunikační platformy značky a spolupráce s ambasadorem Martinem Písaříkem. Nové vedení má také právní oddělení Providentu. Na pozici Head of Legal nastoupil Jakub Antoš, který měl doposud na starosti hlavně právní poradenství uvnitř i navenek společnosti.

Do Provident Financial nastoupila Vladimíra Vagenknecht před šesti lety se zkušenostmi z finančního sektoru. Ty získávala například ve společnosti ING, kde se podílela na zavedení plně onlinového investování do podílových fondů nebo vybudování modelové banky v Madridu. Na pozici Head of Brand and Marketing communication v Providentu zasadila o vybudování nové komunikační platformy, která pomáhá zlepšovat hlavní KPI značky a cíle společnosti.

Na postu šéfky marketingu, bude se svým týmem pracovat zejména na redesignu vlajkového produktu i nové segmentaci zákazníků. „V letošním roce je naším cílem implementovat novou segmentaci zákazníků a připravit jednoduchou a transparentní produktovou nabídku, která bude přesně odpovídat jejím potřebám,“ uvádí Vladimíra Vagenknecht k plánům na letošní rok.

Jakub Antos Head Of Legal Provident Financial

Jakub Antoš je součástí právního týmu společnosti Provident Financial téměř 5 let. Zkušenosti v oboru nasbíral jako advokát v několika pražských advokátních kancelářích a v minulosti zastával také pozici asistenta soudce u Obvodních soudů v Praze. V právním týmu Providentu měl, mimo jiné, na starosti také poradenství ve všech oblastech práva uvnitř i navenek či zastupování společnosti ve sporové agendě.

Na pozici Head of Legal bude nově zodpovědný za celé oddělení Legal and Compliance. Jakub Antoš si plně uvědomuje, že právo není jediným korektivem chování vůči klientům a uvádí: „Prostředí, ve kterém se nebankovní poskytovatelé pohybují, je vymezené nejen regulacemi týkajícími se ochrany spotřebitele, ale především etickými hodnotami a pravidly, kterými tyto společnosti zákazníkovi prokazují svůj zodpovědný přístup.“