Novou obchodní ředitelkou mediální skupiny A11 je Zuzana Kořenková

Novou obchodní ředitelkou mediální skupiny A11 se stala Zuzana Kořenková, která ve funkci nahradila Davida Korna. Ten zůstává i nadále součástí obchodního oddělení A11, věnovat se bude klíčovým klientům a business developmentu.

Zuzana Kořenková se pohybuje v médiích, obchodě a marketingu přes sedmnáct let. Prošla dvěma největšími komerčními televizemi, pět let působila na pozici Head of internet sales v televizi Nova, téměř šest let v televizi Prima na pozici Head of creative sales. Poslední dva roky se věnovala business developmentu a budování obchodních oddělení z pozice konzultanta v oblasti energetiky a investic.

V mediální skupině A11 vidím velký potenciál růstu, a to především v televizních aktivitách. Je neuvěřitelné, jak velký kus práce se televizi A11 podařilo za rok udělat. Co jinde trvá několik let, zde vzniká během měsíců či dokonce týdnů,“ uvedla Zuzana Kořenková s tím, že příležitost vidí v efektivním propojováním všech mediatipů skupiny A 11. „Kromě televize plánujeme výrazně posílit i tituly Náš REGION a Mladý svět, které patří ve svém segmentu k leaderům trhu,“ dodala Kořenková.

Jedním z prvních úkolů Zuzany Kořenkové bude posílení obchodního týmu směrem k televiznímu prodeji. „Nástup Zuzany přichází v době výrazných investic do vlastní tvorby televize A11. Očekávám, že díky jejím zkušenostem se nám podaří posunout výsledky celé mediální skupiny opět o úroveň výš,“ doplnil ředitel a zakladatel mediální skupiny A11 Aleš Zavoral.