Odborně o řízení lidských zdrojů

Softwarová firma Devcity rozšiřuje svůj tým o marketing

Vojtěch Hlaváček (vlevo) Vilém Terich

Vývojářská softwarová společnost Devcity, za kterou stojí dva čeští zakladatelé Martin Bobek a Tomáš Těthal, se vypracovala ze startupu na komplexního dodavatele softwarových řešení pro největší českée-shopy, vývojáře, banky, mediální vydavatele a veřejné instituce. Obrat by měl v příštím roce dosáhnout 250 mil. Kč.

Vzhledem k expanzi na českém i zahraničním trhu se tým Devcity od srpna rozšířil o oblast marketingu, který bude mít dva základní cíle – tvořit dlouhodobou komunikaci značky a digitální platformu komunikace s klienty. Strategie celého marketingu bude postavena na reálných potřebách stávajících a nových klientů.           

Oblast digitálního marketingu v pozici Chief marketing officer (CMO) nově vede Vilém Terich a oblast strategie v pozici Chief strategy officer (CSO) povede Vojtěch Hlaváček. Vilém Terich je marketingový profesionál a trendsetter s dlouholetou zkušeností na trhu, především v sektoru B2B a E-commerce. Specializuje se na inovace v oblasti digitálního marketingu, kde se stal uznávaným odborníkem. Je průkopníkem v oblasti employee brandingu a digital recruitmentu, který představil českému trhu v roce 2019. „Stojíme na počátku komunikace ambiciózního brandu. Naším hlavním úkolem bude ho posunout vpřed do povědomí cílové skupiny, ale i širší veřejnosti. Sázíme na využití nejnovějších technologií s přidanou hodnotou vlastního AI produktu a automatizací procesů. Jsme ve fázi, kdy chceme ukazovat našim klientům nové a flexibilní možnosti v oblasti moderních technologií a vývoje softwaru pro jejich individuální potřeby. Nejdeme dělat osvětu, ale funkční službu a ekosystém, který na trhu není stereotypem,“ říká Vilém Terich.

Strategický marketing se zaměřením na nové oblasti klientů má za úkol vybudovat Vojtěch Hlaváček, který stál za řadou projektů brand marketingu a pomohl vybudovat značku celé řadě klientů například z oblasti energetiky, developmentu, politiky, muzikálových divadel, oděvního průmyslu a řady dalších. V pozici šéfa marketingu také realizoval šampionát v klasickém lyžování v Liberci nebo byl autorem projektu písečné pláže v centru Prahy. „Zcela záměrně jsme k sobě postavili dva zkušené marketingové manažery z odlišných světů a dali jim dva vzájemně provázané odlišné cíle,“ dodává Martin Bobek.

„Naším cílem není vést obecnou diskuzi o příležitostech využití digitálních nástrojů. Ukážeme trhu konkrétní příklady a z nich vycházející data a čísla. Úřad, výrobní závod, škola, firma nebo producent seriálů – nikdo z nich si z obecných marketingových vět o možnostech neodnese motivaci pro změnu.  Musíte jim tu efektivitu ukázat v jejich konkrétní činnosti, v jejich konkrétním světě a potřebách,“ uzavírá Vojtěch Hlaváček.