Ta nastupuje na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií Rossmann a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.
Gabrielová má přes 20 let zkušeností v PR a komunikaci s médii. Po studiích na Fakultě sociálních věd UK pracovala jako novinářka a jedny z prvních profesních zkušeností sbírala například v TV Nova, kde působila jako reportérka. V následujících letech se začala věnovat korporátní komunikaci včetně role tiskové mluvčí, které zajišťovala řadu let pro známé české i zahraniční značky v segmentech IT (Seznam.cz, Etnetera Group, ESET software), farmacii (Teva Pharmaceuticals CR) nebo retailu (Globus).
„Společnost Rossmann dlouhodobě vnímám jako ambiciózního inovátora a neúnavného zastánce péče o zákazníky i zaměstnance tak, aby byl jejich život skutečně krásnější, v harmonii s osobními
i pracovními cíli. Vedení firmy neváhá modernizovat a rozšiřovat své prodejny, přichází s pohodlnou mobilní aplikací i e-shopem pro věrné zákazníky, podporuje zavádění inovací a digitalizaci v rámci celé sítě. Odhodlání drogerie Rossmann stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií je pro mě osobně velmi sympatickým cílem, na kterém se chci s týmem komunikace aktivně podílet,“ komentuje svůj nástup Rita Gabrielová.
Jejím úkolem ve vedení komunikace společnosti bude strategické zaměření na témata spojená s dlouhodobou vizí skupiny, kterými jsou digitalizace prodejních kanálů a modernizace sítě kamenných prodejen. Spolu s týmem komunikace, do kterého spadá i oddělení zákaznické péče, se chce Rita věnovat nejen široké spolupráci s médii, ale i synergiím s marketingovou komunikací, včetně využití potenciálu sociálních sítí pro širší korporátní témata.
Zcela nově se tým komunikace zaměří na udržitelnost ve všech oblastech života firmy a na přípravu ESG reportingu, který aktivně podporuje celá skupina společností Rossmann v Evropě. Dosavadní charitativní projekty a společenská odpovědnost tak přecházejí také pod ESG agendu, kterou v komunikačním týmu přebírá Olga Stanley.
To, že všechny změny probíhající v oddělení komunikace, které spadá přímo pod jednatele společnosti, jsou pro Rossmann zásadním krokem kupředu, potvrzuje i jednatel Karol Jakubek. „Naše síť velmi dynamicky roste, počet našich prodejen brzy dosáhne dvou set. Ruku v ruce s tím chceme díky zkušenostem a aktivní mediální praxi Rity rozvíjet i naši korporátní komunikaci, abychom pro stávající i nové zákazníky byli synonymem inovací, kvalitního sortimentu a péče,“ prozrazuje.
Zdroj: TZ_Rossmann