Odborně o řízení lidských zdrojů

Novým výkonným ředitelem sítě Traficon je David Kureš

David kureš traficon (002)
Zdroj: DT holding

Jeho hlavním úkolem bude dokončit transformaci celé sítě a dále posílit pozici značky na trhu.

Traficon zahájil v roce 2023 rozsáhlou transformaci a modernizaci své sítě poboček. Od rebrandingu, přes nový koncept prodejen, rozšiřování sítě až po technologické inovace se posunul mezi lídry svého segmentu. Dnes je podle počtu prodejen druhou největší maloobchodní sítí v České republice specializující se na prodej tisku a nikotinových výrobků. Nového ředitele nyní čeká nejen dokončení započaté transformace, ale také posílení společenské odpovědnosti, zejména v oblasti prodeje nikotinových výrobků.

„Retail je krásná práce, která nám dává možnost denně se setkávat se zákazníky přímo na prodejnách. Plnění jejich potřeb je naším závazkem, proto musíme postupovat tak, aby zákazník na všech prodejních místech konzistentně nacházel to, co očekává. Vzhledem k naší velikosti navíc vnímáme i silnou společenskou odpovědnost ve smyslu podpory prodeje méně rizikových nikotinových alternativ,“ uvedl Kureš.

David Kureš je zkušený manažer, který působil v řadě společností v oblasti potravinářství a retailu, jako jsou Novák maso – uzeniny, Park Food nebo Ahold Czech Republic. V těchto společnostech stál v čele klíčových projektů zaměřených na transformaci, restrukturalizaci i zavádění nových strategií a dokázal uspět také v náročných situacích krizového řízení. „S Davidem Kurešem jsem spolupracoval již dříve a jsem přesvědčený, že jeho manažerská zkušenost a trpělivé vedení jsou schopnosti, které Traficon potřebuje pro druhou fázi transformace,“ komentuje změny ve vedení Traficonu Jiří Puršl, předseda představenstva a generální ředitel mateřské společnosti DT-holding a.s.

Traficon letos zároveň uzavřel strategické partnerství s Philip Morris ČR, které je zaměřeno nejen na technologické inovace, ale i na společenskou odpovědnost. Obě společnosti se chtějí zaměřit nejen na bezdýmné nikotinové produkty s nižším nebo potenciálně nižším zdravotním rizikem, ale také na edukační projekty, které kladou důraz na prevenci užívání nikotinových výrobků mezi mladistvými.