Novým vedoucím oddělení nákupu společnosti Penny se stal Petr Chvojka. Na starosti bude mít nejen každodenní řízení nákupního týmu, ale také další rozvoj sortimentní strategie, budování vztahů s dodavateli a posilování role privátních značek.
V roli vedoucího nákupu chce Chvojka uplatnit více než 15 let zkušeností s rozvojem obchodních oddělení, především v maloobchodním sektoru. Před nástupem do Penny působil pět let ve společnosti Rohlik Group, kde měl na starosti zavádění a rozvoj privátních značek na několika evropských trzích. Ještě předtím strávil 10 let ve společnosti Lidl, kde zastával různé pozice v rámci nákupního oddělení a získal zde hluboké znalosti o fungování diskontního prodeje.
„Penny je pro mě značka, která má obrovský potenciál, silnou zákaznickou základnu a jasnou strategii. Mým cílem je rozvíjet sortiment s ohledem na aktuální potřeby zákazníků a zároveň maximálně využít své zkušenosti z maloobchodu k podpoře a rozvoji obchodního týmu,“ uvedl k novému působení Petr Chvojka.
Chvojka se ve své profesní dráze specializuje především na oblast sortimentní strategie, vyjednávání s dodavateli a vývoji nových produktů, a to zejména v segmentu potravin. Jeho přístup staví na důkladném porozumění zákaznickému chování a znalosti trendů v dynamickém retailovém prostředí.
Má doktorát z ekonomie a managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze a několik let působil na univerzitě v německém Bayreuthu.

