Nově vytvořenou pozici Chief Commercial Officer (CCO), která zastřeší marketing, komunikaci a obchod v rámci celé skupiny, obsadí Lenka Slezáková, která do společnosti přichází po téměř jedenácti letech v Makro Cash & Carry ČR.
.Jejím klíčovým úkolem bude vybudovat centrální obchodní tým, který sjednotí a rozvine obchodní, marketingové a komunikační aktivity napříč skupinou s cílem posílit pozici značky jako lídra českého zdravotnictví.
Lenka Slezáková působí v obchodu, marketingu a komunikaci více než 20 let. Před svým působením ve společnosti Makro prošla mimo jiné i výzkumem trhu nebo brand managementem. V Makro Cash & Carry ČR se podílela také na rozvoji privátních značek Metro Chef a Fine Life a na projektech České Pole, MakroGen, Naděje české gastroscény či festivalu Makro Czech Gastro Fest. Byla také součástí projektového týmu zaměřeného na zvyšování kvality stravy ve zdravotnictví a školství, jehož cílem byla podpora zdravějšího a udržitelnějšího stravování v těchto sektorech.
„Lenka má bohaté manažerské zkušenosti nejen s marketingem a komunikací, ale také s oblastí obchodu, podílela se také na projektech zaměřených na zákaznickou zkušenost. Za jejího působení se Makro Cash & Carry ČR etablovalo jako velmi silná a známá značka, jejíž marketingová strategie podporuje obchodní výsledky. A právě to bylo to, co mě na Lence na první pohled zaujalo. Kombinace strategického myšlení, byznysového tahu na branku a citu pro zákazníka,“ uvádí Barbora Vaculíková, generální ředitelka Penta Hospitals CZ.
Lenka Slezáková k tomu dodává, že v Makru měla možnost vést různé týmy a efektivně propojovat marketing s obchodem tak, aby se to pozitivně odrazilo na finančních ukazatelích „Jako klíčové ve své roli vnímám propojování strategického řízení, inovací a kvality poskytované péče, tak aby se tyto principy promítaly do konkrétních, měřitelných výsledků a dlouhodobé stability firmy. Zdravotnictví vnímám nejen optikou efektivity a procesů, ale především z pohledu celostní péče o člověka, kam patří i podpora rozvoje kvalitní a vyvážené stravy jako nedílné součásti zdraví a prevence. Zároveň vidím velký prostor v tom, jak veřejnosti konzistentně a transparentně vysvětlovat nezastupitelnou roli soukromého sektoru v českém zdravotnictví,“ doplňuje Slezáková.

