« Zpět
 

Nové číslo Profi HR řeší diverzitu i firemní kulturu

Trendy, průzkumy, zajímavé rozhovory o všem, co hýbe světem HR a nemělo by vám uniknout – to je odborný časopis Profi HR. Navíc zjistíte, jaké trendy v leadershipu a HR predikují pro příští rok pořadatelé významných oborových akcí u nás.

 

Případová studie u pohovoru: 4 tipy, jak nepřijít o skvělé kandidáty

Domácí úkoly nikdy nebyly trendy! Během školních let ani dnes na pracovním trhu. Dokazuje to fakt, že 53 % marketingových profesionálů se raději vzdá pracovní nabídky, než aby vypracovávali případovou studii, která jim zabere více než pět hodin času. Michaela Kašpárková, vedoucí týmu za sales a marketing z personální agentury Devire, vám poradí, jak motivovat uchazeče k vypracování náročných úkolů během výběrových řízení.

 

Odborný magazín Profi HR spouští vlastní sérii videorozhovorů Profi HR Talks

Odborný magazín Profi HR, který již více než deset let monitoruje zásadní informace z oblasti HR, leadershipu, motivace zaměstnanců a problematiky odměňování spustil vlastní sérii videorozhovorů Profi HR Talks, které budou představovat výrazné a inspirativní osobnosti z oboru.

 

PROFI HR TALKS: Marek Černák, OKTAGON MMA

Marek Černák se snaží pozvednout úroveň československého HR. Má za sebou tisíce pohovorů, zkušenosti například z Alza.cz nebo UniCredit Bank.

 

PROFI HR TALKS: Michal Šrajer, Chief Happiness Officer, spoluzakladatel Happiness@Work

Michal Šrajer, který byl hostem našeho videopodcastu, před 15 lety se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se stalo leaderem ve vývoji aplikací pro chytré telefony u nás. Už tam se stal prvním českým "Chief Happiness Officerem" a dal si úkol hledat, jak dosáhnout toho, aby lidi práce naplňovala.

 

PROFI HR TALKS: Simona Zábržová, zakladatelka startupu Soulmio

Dalším hostem našeho videopodcastu PROFI HR TALKS byla Simona Zábržová, která se v byznyse pohybuje už 18 let. Během naší dvacetiminutovky jsme si povídali zejména o syndromu vyhoření - jak mu ideálně předejít, jak ho poznat a jak ho překonat.

 

Samoorganizující týmy: Cesta ke kreativitě, efektivitě a spokojeným zaměstnancům

Samoorganizující týmy – co to vlastně znamená? Proč by vás měla tato koncepce zajímat a jak ji můžete zavést ve své firmě?

 

Elektronizace HR

V poslední době vnímáme čím dál větší zájem o digitalizaci HR ze strany našich klientů, a to zejména velkých mezinárodních korporací.

 

Odborný časopis Profi HR otevírá nominace pro 2. ročník Profi HR Awards 2024

V pondělí 16.10.2023 spouští redakce oborového titulu Profi HR, který je na trhu více jak 10 let, 2. ročník ocenění Profi HR Awards.

 

Inzerce.

 

Novela Zákoníku práce

V úterý 19. září 2023 nabyla platnosti novela zákoníku práce, která bude mít vliv na práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatelů v mnoha oblastech. Převážná část změn je účinná již k 1. říjnu 2023, zbylá část ustanovení bude účinná až k 1. lednu 2024, případně k 1. lednu 2029.

 

Žijeme v době nekončících to-do-listů?

To do list? Onenote, MS To Do, Todoist, Google tasks, Freelo, kalendář, papír. Všechny tyto nástroje a mnoho dalších pomáhají organizovat pracovní agendu nám i našim kolegům. A když se s nimi naučíme pracovat, jsou nám opravdu velkým time management-pomocníkem. Nicméně i napříč tomu, jak efektivní nástroj máme, velmi často nabýváme pocitu, že seznam úkolů figuruje jako tzv. bezedný kelímek. Jinými slovy ať odškrtáváme, jak chceme, stále se generují další a další úkoly.

 

Inzerce.

 

CULTURE FIT RECRUITMENT „RULES“: 4 kroky, které zlepší výsledky náborového procesu

Podle studie společnosti LinkedIn z roku 2022 je shoda osobnosti kandidáta s firemní kulturou jedním z nejdůležitějších faktorů, které firmy při výběru kandidátů zvažují.

 

Akciový plán pro zaměstnance pomáhá motivovat lidi ve firmě

Jak propojit zájmy zaměstnavatelů a zaměstnanců a zvýšit loajalitu a motivaci týmu? Jedním z možných řešení je ESOP (Employee Stocks Option Plan).

 

Zlepšete firemní kulturu díky koučovacímu stylu vedení

Pracovní trh se proměňuje společně s tím, jak se proměňuje společnost. Doba, kdy zaměstnanci podléhali příkazům a kontrole a byli řízeni předpisy a přesnými instrukcemi, ustoupila ve prospěch vzájemné komunikace a vyjednávání.

 

Tomáš Myler se ujímá role Impact Directora McDonald’s pro Čechy, Slovensko a Ukrajinu

Volnočasové benefity se vyplatí zaměstnancům i firmám

Nevěříte si? Možná za to může syndrom podvodníka

A11 s.r.o., IČ 27120805

Redakce:
Ing. Bára Štanglová, [email protected]

Inzerce:
Pavel Horský, [email protected]

Tento e-mail byl odeslán na adresu #e-mail#

PRO ODHLÁŠENÍ ODBĚRU KLIKNĚTE NA TENTO ODKAZ >>>