Novou HR ředitelkou Ogilvy je Dora Grimová

Na pozici HR Director do agentury Ogilvy od 1. září nastoupila Dora Grimová, jež ve funkci střídá Žanetu Lohrovou Jedličkovou a bude stejně jako ona zodpovědná i za řízení HR týmu agentury VMLY&R.

Dora Grimová je zkušenou profesionálkou v oblasti lidských zdrojů s více než patnáctiletou praxí v neziskovém i komerčním sektoru. Třináct let působila v poradenské společnosti Deloitte, do reklamního a komunikačního byznysu míří po více než pětiletém angažmá v neziskové organizaci Člověk v tísni, kde poslední dva roky vedla na pozici Head of HR čtrnáctičlenný tým v sekci zaměřené na humanitární a rozvojovou pomoc. Je také certifikovanou koučkou a školitelkou tzv. měkkých dovedností.

Jako HR Director Dora Grimová zastřešuje a propojuje jednotlivé HR týmy v agenturách Ogilvy a VMLY&R a zodpovídá za kompletní strategii pro řízení lidských zdrojů, od náborů až po profesní rozvoj zaměstnanců a talent management. Bude mít také na starosti interní vzdělávací programy pro oborové nováčky i pokročilé, jako je Reklamní akademie a Leadership program, a zapojí se i do přípravy mentoringového programu ve spolupráci s ostatními agenturami WPP.

„Posledních několik let jsem strávila v mezinárodní neziskové organizaci, kde je fungující systém podpory v rámci péče o duševní zdraví naprosto klíčový pro pracovní výkon a psychickou odolnost všech zaměstnanců, zejména těch, kteří pracují v terénu na zahraničních misích. Tyto zkušenosti se budou určitě hodit i v tak dynamickém prostředí, jako jsou kreativní agentury. Ze strany vedení vnímám velkou podporu HR v otevírání a řešení současných témat, která pracovní trh v reklamním oboru pálí. To je klíčové pro nastartování opravdových změn a je to jeden z hlavních důvodů, proč jsem se rozhodla na novou výzvu kývnout,“ říká Dora Grimová.

Ve své nové funkci se chce více zaměřit právě na témata, která bývají často diskutovaná, ale mnohdy u nich chybí opora v činech. Patří mezi ně např. zvládání stresové zátěže, péče o duševní zdraví s důrazem na prevenci syndromu vyhoření nebo retence zaměstnanců. „Retencese obecně na pracovním trhu napříč obory podceňuje a ani v mediálním kontextu se neskloňuje tak často jako třeba hledání nových talentů. Přitom právě zaměření na dlouhodobou spokojenost zaměstnanců, výchova k nástupnictví a vytváření růstových příležitostí uvnitř firmy s maximálním využitím celého zázemí jsou násobně efektivnější v mnoha ohledech. Dostatečná flexibilita v plánování kariéry a získávání nových zkušeností i jiné perspektivy jsou důležité zejména pro mladou generaci,“ dodává Grimová.

Dora Grimová je mimo jiné lektorkou Školy improvizace, certifikovanou koučkou a zkušenou školitelkou. V posledních deseti letech vedla školení zaměřená na komunikaci, prezentační a manažerské dovednosti, a to v Evropě, Asii, Africe nebo na Blízkém východě. Během svých školení používá především interakci v kombinaci s koučovacím přístupem a prvky aplikované improvizace.